علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

13 ماهگی عسل پسر

1391/11/10 12:08
نویسنده : نعیما و بهروز
716 بازدید
اشتراک گذاری

 


خداوندا شکرت ، شکرت ، شکرت 

برای داشتن فرزند صحیح و سالم

 

13 ماه گذت بزرگ شدی ، مرد شدی ، خوردنی شدی ، انقد شیرین شدی که همه میخوان بخورنت ، اینو من نمی گما همه میگن ، هر کی که لحظاتی رو با تو سپری می کنه می گه وای خدایی هم راست می گن من خودم به شخصه یه موقع هایی دلم میخواد گازت بگیرمممممممممممم ولی ...

 

انقد شیطون شدی ماشاالله یه کارایی می کنی که من تعجب می کنم

 

از راه رفتنت نگو که دیدنیه بخوصوص وقتی چیزی دستت می گیری و ما میخوایم ازت بگیرم همچین میدویی که باورم نمیشد روزی انقد چست و چابک بشی ، حرف زدنت هم یه چیزایی می گی که من هنوز نمی دونم منظورت چیه و گاهی هم با ایما و اشاره منظور رو به ما می فهمونی ، تو این 13 ماه 12 تا دندون داری که 4 تاش دندون آسیاس و هر شب هم مسواک می زنی 18.gifو خیلی هم مسواک زدن رو دوست داری قشنگ و بی چون و چرا دهنت رو باز می کنی20.gif و جلوی آینه برات مسواک می زنم 35.gifو نگاه می کنی و بعد مسواک زدن هم کلی ذوق می کنی 40.gifو همش به مسواکت 41.gif اشاره می کنی ، با بابا بهروز 118.gifفوتبال بازی می کنی 1176330983.gifو خیلی قشنگ و ماهرانه توپ رو شوت می کنی 1a.gif، با دهنت برامون سوت می زنی و یه سوت زرد هم داری که خیلی باحال  با اون هم میتونی سوت میزنی و جالب اینجاس که سوت می زنی ولی فوت کردن رو خوب بلد نیستی ، از پله ها مث جت میری بالا و پایین هم میای ولی پایین اومدنت خطرناکه ، حموم رو خیلی دوست داری 1.gif

و بیشتر با بابا بهروز میری حموم و تو حموم هم مدام به فکر شیطنت و آب بازی هستی و باعروسکای حمویت بازی می کنی 15.gifو از صابون هم خیلی خوشت میاد28.gif و زیر دوش همش میخندی douchen.gif، شبا برای خوابیدن بعد اینکه شیرت رو خوردی و سیر شدی انقد دور خونه میچرخی و تو جات بازی می کنی15.gif تا بالاخره یه جا بیهوش میشی 1OA2OXX01.jpg، از غذاها و تنقلات و میوه ها  که دوست داری ماکارونی ، استانبولی و آبگوشت و پوره سیب زمینی ، دنت بیسکویتی، لیمو شیرین و خیار و گوجه هستش که خیلی خوب میخوری، الان هر چی بهت میگیم کاملا متوجه می شی و انجام میدی و میتونی نقش یه پیک رو برامون بازی کنی و هر چی بخوایم واسه من و بابا بهروز میاری و میبری ، وقتی حسن حسین میگم سینه میزنی و میخندی و هر چی که که شبیه مهر ببینی سریعا خم میشی و سجده میری 6.gif، دست میزنی برامون 1.gifو با کوچکترین آهنگ میرقصی و قر میدی 14.gifبهت میگیم گریه کن دستت رو میگیری جلو صورتت و ادا در میاری برامون و خیلی هم قلقلکی هستی و تا قلقلکت میدیم کلی میخندی 107.gifو تاب بازی رو هم خیلی دوست داری و اولش رو تابت خیلی خوب میشینی و ذوق می کنی 8.gif

منتظر شیرین کاریهای جدیدت هستم علی جووونم

18.gif


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)