علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

مادرانه

1391/11/9 19:41
نویسنده : نعیما و بهروز
417 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بدنیا اومدی همش به فکر این بودم کی میشه بزرگ بشی ، کی میشه برام بخندی ، کی میشه دندونای سفید تو دهنت نمایان بشه و وقتی لبای خوشگلت از هم باز میشه مرواریداتو ببینم ، کی میشه 4دست و پا بری و بایستی و بعدش راه بری ، کی میشه صدای قشنگتو بشنوم و برام حرف بزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟

 

همه اینا از آرزوهام بود از آرزوهایی که دوست داشتم زودتر بهش برسم و همش ترسی در وجودم بود از اینکه یعنی عمرم قد می ده رشد و نمو تو رو با چشای خودم ببینم وای یعنی میشه آرزوهای کوچیک ولی بزرگ من برآورده بشه و پسر نازم روز به روز بزرگ و بزرگتر بشه ، همش میرفتم در کمدت رو باز می کزدم و لباسات و نگاه می کردم و با خودم می گفتی واااااااااااااای کی میشه که این لباسا اندازت بشه.

 

الان که 13 ماه از زمینی شدنت گذشته وقتی بهت نگاه می کنم خدا رو در لحظه هزاران مرتبه شکر میکنم که منو لایق دونست و تو رو به من داد تو فرشته کوچیک رو و من هم نهایت سعیمو می کنم تا لیاقتم رو نشون بدم و بتونم مادر خوبی برات باشم .

خیلی ناراحتم که روزا پیشت نیستم و وقتی هم که میام تا حدی خسته هستم ولی با همه این اوصاف خستگی رو از خودم دور می کنم تا از تو لذت ببرم و از لحظه لحظه وجودت استفاده کنم

علی خوشگلم خیلییییییییییییییی دوست دارم نگاهای قشنگت ، خنده های دلپذیرت همه و همه رو دوست دارم و برای با تو بودن لحظه شماری می کنم .

امیدوارم بتونم برات مادر خوبی باشم ، امیدوارم طوری رشد و نموت بدم که ازم راضی باشی ، پسر گلم بخاطر نبودن مداومم در کنارت منو ببخش ، منو ببخش که تو رو به مامانی مینا و مامانی فرح می سپرم و زحمتشون رو زیاد می کنم  و میرم سرکار ، منو ببخش ولی اینو بدون همه هم و غمم برای سرنوشت و آینده توست ، اینو بدون که اگه تو رو میذارم و میرم به فکر رفاه و بالندگی تو هستم ، اینو بدون اگه تنهات میذارم و از نبودنت رنج میبرم و دلم برای دیدنت پر میزنه فقط بخاطر خودته ، اینو بدون که اگه رو خواسته دلم پا میذارم و آرزوهامو به دست سرنوشت میسپارم فقط و فقط برای موفقیت تو هستش ، بدون که به فکرتم که تنهات می ذارم ، اینو بدون من نیستم ولی از خدا فقط برات آرامش میخوام فقط از خدا میخوام که کمکم کنه تا بتونم بهترین و مرفه ترین ها رو با کمک با بهروز برات رغم بزنیم و روز به روز شاهد موفقیتهای بزرگ و بزرگترت باشیم .

 

 

25.gif

تمام آرزوی من برآورده شدن آزروهای توست ، آرزوهای توام با موقیت ، آرزوهای توام با خوشبختی ، آرزوهای توام با عاقبت بخیر

باشد که روزی شاهد همه اینها باشم و به بالنگدیت ببالم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارينا مامان آرمان
22 بهمن 91 0:01
سلام نعيما جون خوبييييييييييييي دوستم
منم مدتيه نبودم الان اومدم كلوب ديدم بچه ها رفتن گفتم يه سر بيام وبلاگتون علي جون مردي شده هزار ماشالله خدا برات حفظش كنه