علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

مهربونم ........

1392/5/12 9:37
نویسنده : نعیما و بهروز
455 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم ، علی نازم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اولا منو ببخش که خیلی از زمان آخرین پستی که تو وبلاگت گذشتم میگذره و نتونستم وبت رو آپدیت کنم و بازهم تنها دلیلش خودتی چون وقتی که از سرکار میام فقط دلم میخواد که با تو باشم و تمام وقتم رو با پسرم بگذرونم و حتی اگه چاره داشته باشم همه کارها رو میذارم و وقتم رو صرف با تو بودن می کنم هر چی که بزرگتر میشی دوری از تو برام سختر و سختر میشه و انقد شیرین شدی که همش دلم برات تنگ میشه ، خیلی خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی خدا رو شکر می کنم که خدا پسر خوب و مهربونی مث تو بهم داده و خیلی هم حرف گوش کنی البته اینو بگم که نهایت مودب بودن و حرف گوش دادنت تو خونه خودمون و تا کسی رو می بینی شیطنتهات شروع می شه و دیگه حرف گوش نمی کنی البته اینم بگم که در عین شیطنت بازهم مودبی و این شیطنت هم اقتضای سنت هست .

عاشق اینی که همه رو بوس کنی ، خیلی مهربونی ،  روزایی که خونه ام و سرکار نمی رم مدام میای منو ناز می کنی و بوسم می کنی تازه اونم از نوع صدادارش و تازه کلی هم ذوق می کنی که من خونه ام و کلی بهمون خوش میگذره و خیلی جالبه که در نبود من و بابا بهروز بهونه 2 تامون رو می گیری صبحها تا از خواب بیدار میشی چه بابا باشه چه نباشه صداش می کنی

اگه با هر کی رفتار بدی داشته باشی بلافاصله بعدش نازش می کنی و بوس می کنی تا نشون بدی که داری معذرت خواهی می کنی

عاشق یخچالی و دوست داری بری تو یخچال بازی کنی

5.gif هر از گاهی که دلم برات میسوزه اجازه می دم 5 دقیقه ای تو یخچال بمونی ولی جدیدا خودت یاد گرفتی که در یخچال رو باز کنی و اصلا دیگه نیازی به اجازه و یا کمک من نداری و من هم خیلی بهت سخت نمی گیرم و سعی می کنم به نحو دیگه ای هواست رو پرت کنم

وقتی شبا میخوایم بخوایم یه تشک کوچولو داری که برای دوران نوزادیته ، اونو با بالشتت رو میذاری رو پات و کلی با خودت بازی می کنی و چند تا هم عروسک داری و همش اونا رو لالا می دی و مث مامانا بچتو می خوابونی 122.jpg برای خودت سرگرمی

عاشققققققققققققققققق حموم و آب بازی هستی16.gif و به هیچ وجه نمی خوای از حموم بیای بیرون و همیشه با گریه از حموم میای بیرون  و یکی از دردسرهایی که باهات داریم اینه که وقتی صابون رو می بینی ولش نمی کنی و تو دستت می گیری و هیچ رقمه زیر بار نمی ری که حتی اونو تو حموم بذاری و بیای بیرون و یا با گریه باید از دستت بگیریم و یا دستت بمونه که به لباست می مالی و هر از گاهی هم به چشمات که بعدش گریه می کنی و از همه خنده دار تر اینه که گاهی هم می کنی تو دهنت

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

و اینکه هر آشغالی یا ظرفی که دستت باشه می بری میندازی تو سینک و بدو بدو میای

شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز انتخابات با هم رفته بودم که مامان رای بده اونجا یه خانمی بهت گفت تو هم میخوای رای بدی و دستت رو زد به استامپ و بعد زدی به کاغذ و اونجا از تشکر کرد و بهت گفت رایت کو و شما انگشتت رو نشون دادی بعد اون هر وقت بهت می گیم رایت کو انگشت اشارتو نشون می دی

جدیدا یاد گرفتی  کلی حرف برامون بزنی و به هر نحوی شده منظورت رو بهمون میرسونی و روز به روز لغاتی رو که می گی بیشتر میشه و علاوه بر اینا هم کلماتی رو می گی که هنوز کشف نشده معنیش  چیه

 

اوت = اونیکی

قاقا= آقا

نام نام = هر چیز خوردنی

توو= توت

دووخ= دوغ

دد=ددر، کفش

انگ= انگور

نی = نی نی

مو= موز

نوو= نون

دوده= گوجه

ننت=دنت

آب با= آب بازی ، حموم

عمو

بابو= بادوم ، بالشت

دست = بدین دستم

خخخخ = خیار

آوووو=آلو

نام نام = هر چیز خوردنی

قاقا=آقا

عموم=حموم

بی بی = ماشین

واوا = دایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)