علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

11 ماهگی و فرشته ناز من

1391/9/8 17:45
نویسنده : نعیما و بهروز
605 بازدید
اشتراک گذاری

آخه نمي دونم چي بگم

از كدوم كارات بگم

از مهربونيات بگم يا از شيطنتات

از لجبازيات بگم يا حرف گوش كردنات

از خرابكاريات بگم يا احتياطات

از حرف زدنات و راه رفتنات


هر چي بگم كم گفتم انقد شيرين و خوردني شدني كه حتي لحظه اي نمي خوام ازت دور بشم ميخوام همش پيشت باشم تا شاهد لحظه به لحظه بزرگ شدنت باشم ، ببينم و لذت ببرم ،‌ فرصت كمي مونده تا يكساله شدنت ، فقط و فقط يكماه ، يكماهي كه 30 روزش مث برق و باد مي گذره ، مي گذره و با گذشتش تو رو بزرگتر و بالغ تر مي كنه ،‌ 11 ماه گذشت و فقط و فقط از در كنارت بودن لذت بردم و به با تو بودن عشق ورزيدم ، ثانيه ثانيه هاي اين 11 ماه رو فقط به تو اختصاص دادم و از خدا خواستم كه بتونم مادر خوبي برات باشم ، بهترين ها رو برات محيا كنم ، بهترين ها رو از آن تو كنم و تو هم بهترين من باشي ، ‌بهتريني كه شيرين ترين نگاهها ، قشنگترين خنده ها و زيباترين و به ياد موندني ترين لحظه ها رو تحويل من مي ده و برام تا آخر عمر موندگار مي كنه .


خيلي خوشگل حرف مي زني هر جور شده منظورت رو مي رسوني با دد گفتن مي گي ميخواي بري بيرون بابا ، مامان ، به به ، من ، و خيلي از حرفاي ديگه كه منظورت رو نمي فهمم ، گاهي انقد قشنگ مي شيني و با اسباب بازيهات بازي مي كني كه حتي يكساعتي سرت گرمه و با كسي كاري نداري ولي امان از موقعهايي كه حتي ثانيه اي نمي تونم سرت رو با چيزي گرم كنم و مشغول باشي ، عاشق رقصيدن و دست زدني و با كوچكترين آهنگي شروع مي كني به رقصيدن و دست زدن ،  از 4دست و پا رفتنت كه هر چي بگم كم گفتم و در حد حرفه اي عمل مي كني ،‌راه رفتن هم تا وقتي كه جايي رو مي گيري خيلي خوب راه ميري ولي وقتي تكيه گاهي نداري بعد 4-5 قدم چپه مي شي ،‌ از خودت صدا در میاری

انقد مهربون و با محبتی که هر چی میخوری به همه میدی ، همش بوسمون میکنی ، صورتت رو میچسبونی به صورت من و بابا و همش دوست داری ابراز محبت کنی ...

خدا حفظت کنه پسر گلم ، همه عمر و زندگی من


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجی فاطمه جون
8 آذر 91 17:51
سلام علی رضا جون فاطمه جون تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی ممنونممممممممممم
صبا
11 آذر 91 22:05
وای خدای من این علی کوچولو چقدر شیرین و بانمکه تازه خیلی خوشگله هزار ماشااللله . فدات بشم علی جون . خاله جون به وبلاگ من سر می زنید ؟!
پیور گرل
8 دی 91 13:53
تولدت کوچولوی خوشکلت مبارک باشه