علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

اولین یلدا

1391/10/5 17:05
نویسنده : نعیما و بهروز
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

دونه ی انار من :

ثانیه ها می گذرد و در پس گذر زمان به جایی رسیدیم که اولین یلدا ، اولین شب بلند سال با تو بودن را تجربه کنیم  ، شبی که از همه شبهای سال بلندتر است و تو در این شب 11 ماه و 22 روز سن داری و امیدوارم سالیان سال این شبهای بلند را تجربه کنی عشق من

یلدا نام فرشته ای است، بالا بلند، با تن پوشی از شب و دامنی از ستاره

 

یلدای 90 چه طولانی ......

                           پر از دعا و آرزو و طعم سخت انتظار و برای من هر روزش یلداهای تمام نشدنی بود تا ورود تو ...........

ولی ولی ولی ..........

امسال روزهای با تو بودن چه زود و پر خاطره می گذرد

حال در یلدای 91 می توانم اندکی بیشتر نفس بکشمت


میوه دل من .........

انار شیرینم................

علی من آرزیم در این شب بلند این است برایت :

هندوانه رویاهایت شیرین

انار موفقیت هایت پردانه

پسته خاطراتت خندات

قصه زندگیت خوش

و عمرت جاویدان

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 و اما داستان اولین شب یلدا:

من و بابا به مناسبت اولین شب یلدای شما برات هدیه خریده بودیم و هیچکدوممون خبر نداشتیم که کی چی خریده و اون روز هم بابا سرکار بود و من برای شما یه بلوز شلوار هندونه ای ، یه کتاب هندونه ای و یک ارگ کوچبک برات خریده بودم و تا اومدن بابا خوابیده بودی و سرحال شدی و من هم لباسای جدیدت رو تنت کردم و تا بابا اومد و دیدم به به باباجون هم برات یه بلوز خوشگل خریده و دیدم برام تعریف کرد که می خواسته برات لباس هندونه ای بخره که پیدا نکرده و من هم خندیدم گفتم که چه بهتر پیدا نکردی ...

اون شب خونه مامانی فرح دعوت بودیم و کلی هم بهمون خوش گذشت و شما هندونه مجلس ما بودی و کلی هم شیطونی کردی و فردای اون شب هم مامانی مینا ما رو دعوت کرد و به همین دلیل ما 2 تا شب یلدا داشتیم و مامانی مینا هم به عنوان شب یلدا یه بلوز شلوار و یه عروسک که دوتا خرس بودن که همدیگرو می بوسیدن و می گفتن I LOVE  U به شما هدیه دادن

هدیه بابا بهروز

هدیه مامان نعیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی کوچولو و هدیه مامانی مینا اینا

 

 

علی کوچولو در حال خوردن هندوانه شب یلدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)