علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

واکسن 18 ماهگی

1392/6/19 10:31
نویسنده : نعیما و بهروز
620 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون صبوریات برم گل پسرم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

از یکی دوماه قبل واکسن زدنت استرس عجیبی وجودم رو فرا گرفت و همه این استرس ناشی از این بود که می دیدم دوستای هم سن و سالت علائمی همچون تب و بی خوابی و درد از واکسن داشتن تو دلم به خودم دلداری می دادم که گل پسر من که سر هیچ کدوم از این واکسن ها اذیت نکرد اینیکی رو هم ایشالا به راحتی سپری می کنی ولی حس مادرانه آرومم نمی ذاشت و مدتها فکرم مشغول بود و از یکی دو روز قبل هم کلیه امکانات رو مهیا کردم که اگه خدایی نکرده اذیت شدی همه چی در دسترس باشه شیاف استامینوفن ، شربت و شربت بروفن و کارام رو هم از قبل انجام دادم که تو چند روز اول واکسن فقط بتونم در خدمت گل پسرم باشم و قبلش هم یه حموم حسابی بردمت بالاخره روز واکسن فرا رسید و صبحش من و بابا بهروز مرخصی گرفتیم و سه تایی رفتیم مرکز بهداشت  نزدیک خونمون و تو راهم کلی برام حرف زدی تا برسیم

 

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

اول که از جریان خبر نداشتی و کلی با خودت بازی کردی ولی وقتی واکسن زدی1.gif خیلی گریه کردی الهی بمیرم برای گریه ها و اشکات

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

و بابا بهروز برات آبمیوه خرید کمی آروم شدی و مشغول بازی شدی

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 آوردیم گذاشتیمت پیش مامانی فرح و خودمونم هم صبونه خوردیم رفتیم سرکار الهی بمیرم برات وقتی اومد پات می لنگید معلوم بود که پات درد می کنه و این پروسه ٣ روزی طول کشید تا دردت خوب شد ولی تب آنچنانی نکردی که بشه بهش گفت تب

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

ماشا... انقد صبور و قوی هستی که هر چی بگم کم گفتم و خدا رو  شکر این واکسن هم به خوبی پشت سر گذاشتی مث همیشه قوی ،‌ پهلوون ، صبور و اینهمه دلنگرونی الکی بود و باید ایمان پیدا کنم که خدا یه مرد به من داده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)