علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

مونس تنهایی

1393/7/10 9:45
نویسنده : نعیما و بهروز
568 بازدید
اشتراک گذاری

برايت آسماني خواهم کشيد

پر از ستاره هاي هميشه نوراني

تو در کنار من روي ابرها

من غرق آنهمه مهرباني

برايت ستاره اي ميچينم

دور چشمانت طواف ميدهم

براي رضايت تو هم شده

تمام ستارگان را ميخرم

برايت رنگين کماني فرض ميکنم

در افق بالاتر از خط خورشيد

دستهاي من رو به آسمان

و اشکهاي شوقي که ازديده خواهد چکيد

برايت يکدسته آرزو ميچينم

با اشک و لبخند به تو هديه ميدهم

من به تو قول ميدهم عزيزم

که هر شب تو را به مهماني نور ميبرم

برايت از آرزوهايم حرف ميزنم

تو به خواب چشم من هميشه روشني

ميدانم که  در اوج بی کسی ها

تو بهترین مونس مني

برايت در گوشه کوچک قلبم

خانه اي پر ازعشق خواهم ساخت

آنروز بيشتر از هميشه و امروز

عاشقانه دل به تو خواهم باخت

برايت پري وار اسير زمين ميشوم

من به عشق تو اينجا اسيرم

دوستت دارم و همیشه با تو ام

دوستم داشته باش و همیشه با من باش

ای مونس تنهایی ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)