علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

روزمرگی

1392/7/1 15:43
نویسنده : نعیما و بهروز
561 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ، مرد کوچکم

         Baby3e1.gifBaby3a.gif

روز به روز داری بزرگ تر شدن ، شیرین تر شدنت رو می بینم و لذت میبرم ، انقد به دل میشینی که دل کندن از تو و تنها گذشتنت کار سختی شده و از همه مهمتر خیلی مهربونی و احساسی و همیشه دوست داری به همه محبت کنی ابته بماند که شیطنتهای خاص خودتم داری و اگه با بی محبتی و بی توجهی کسی مواجه بشی انقد بوس می کنی و عشوه میای که دل طرف رو میبری ، دیگه تقریبا همه کلمات رو میگی و لی جمله بندی رو هنوز کامل یاد نگرفتی و در حد 2-3 کلمه ، ولی منظورت رو به تو کامل میرسونی و کلی با هم درد دل می کنیم

یواش یواش پروشه از پوشک گرفتنت هم شروع شده و خودت هم کلی همکاری می کنی تو دستشویی برات کلی استیکر چسبوندم که انگیزت بیشتر بشه و حالا مشکلمون اینه که نمی تونیم از دستشویی بیاریمت بیرون و کلی هم صندلی فرنگیت رو دوست داریو باهاشون حرف می زنی و بازی می کنی wc_003.gif بالاخره اینکه این نقشه ها کار خودشون رو کرد و رغبت تو رو تو این مسئله بیشتر کرده

در مورد از شیر گرفتن 2.gifفعلا اقدامی نمی کنم چون دوست دارم تا دو سالگی شیر بخوری و هر چی فک می کنم نمی تونم خودمو راضی کنم که این حس شیرین رو از خودم و خودت دور کنم با تمام سختیها که شب تا صبح در حال شیر خوردنی و نمی تونم تکون بخورم ولی بازم عاشق این حسم ، یه حس وصف نشدنی4.gif که هر چی ازش بگم کم گفتم و به خاطر همین تا تولدت صبر می کنم تا ببینم بعد اون چی میشه

مامانی فرح برات یه صندل انگشتی خریده که وقتی وارد خونه شد و اونو بهت داد بابایی علی و عمو حسن بهت گفتن مبارکه و کلی ذوق کردی و دوییدی دور خونه و همش میگفتی مبائک مبائک و از اون به بعد اسم اون صندل شده مبائک و کلی با یاداوریش ذوق می کنی

وجدید گیر دادی به یکی از کفشات که واسه پارسال بوده و برات کوچیک شده و ما هم هر کاری می کنیم تو پات نمی ره و این هم شده جزو اسباب بازیهات

18.gif22.gif28.gif29.gif23.gif

6.gif1.gif8.gif4.gif

حرف زدنات خیلی شیرینه یکی یه دونه من دردونه جونم

تا کسی رو میبینی میگی اووبی اوجایی(خوبی کجایی ؟؟؟)

هر وقت هم گشنت میشه یا میگی نام نام یا میگی غذا

نعیما=nama

بهروز = belooz

مامانی مینا = مینا

مامانی فرح = babah

بابایی علی = بابالی

بابایی یونس = nes

دایی نیما = نیما

دایی علیرضا= دایی adeza

عمو حسن = amoosan

عمو حسین = عمو جون

بابا اکبر= الله (فک می کنی نمازه )

مائده= مادده

نادیا= نادادا

ثمین = امین

باقر

مهدی= میدی

الی=ایلی

بابابزرگ = bozog


گربه=maooooo1.gif00105.gif106.gif

شرک=eek

الاغ= الاخخخ

بلال

بادوم=بادود

پسته=peze

سیب= ایب

آلو

هلو

پرتقال=پرتال3.gif1.gif2.gif

پیاز

نارنگی = آبی (فک می کنی ما میگیم انرنجی و تو هم میگی آبی)

هندونه =enone

نازی= ناسی

تولد=ببلد

مبارک=مبائک

دفتر= دبتر

مداد=میداد18.gif16.gif23.gif21.gif

پارک=پاک

تاب=تاب تاب

تعطیل = عطیل

عینک= عینه12.gif13.gif

انگری برد=انگی بد

باب اسفنجی= باب(شخصیت محبوب دردونه)

خاله= آله

ماشین = بیبیب1179631875_www-animaatjes-nl.gif20.gif6.gif

ماهی=مایی

پلو

گوشت=گوش

مرغ= مرخ28.gif1.gif051.gif

پیتزا=پیزا16.gif26.gif22.gif

پنیر= بیدابیدا9.gif6.gif3.gif

 

 

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)