علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

تولد کفشدوزکی علی کوچولو

1391/11/5 17:47
نویسنده : نعیما و بهروز
2,127 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

111.gifتولدت آغار بودن است و تکرار معجزه خداوندی

 

 

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه

 

زنـدگیـم بـا بودنـت درسـت مثـل بهـشـته

 

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک

 

عـــزیــزم دوستـــت دارم ، تولدت مبارک

17.gif

 

 

 قدردان پروردگار هستم که مرا لایق دانست آغوشم پناهی باشد برای معجزه اش

1.gif6.gif

 

یک ساله شدی و دل من در این یک سال فقط برای تو تپیده

 

فقط بدان تمام زندگیم به نفسهایت بند است

 

 

 

خدایا شکرت که به من لیاقت مادر شدن رو دادی

 

شکر برای مادرانه هایم با تو و دلشوره هایم برای تو

 

باز هم شکر برای اولین سالی که به خوبی و خوشی و سلامتی و شادی و پر از تجربه و خاطره با تو

 





 کودک شیرینم ، علی من  ، شکر برای قشنگترین لحظه زندگیم که لحظه به دنیا اومدن تو و شنیدن صدا و دیدن چهره فرشته گونه تو بود
شکر برای سلامت کامل تو ، شکر برای عشق فراوانم به تو ، دیوانه وار دوستت دارم ونهایت تلاشم را می کنم تا تمام لحظه هایت را از خاطره های خوب پرکنم . دوست دارم بهترین و شیرین ترین تجربه ها را از خوشه های زرین زندگی برایت دستچین کنم . دوست دارم همیشه دلت شاد و تنت سالم  باشد
و قله های سرافزاری و موفقیت از آن تو باشد .

37happy.gif



 

کارت دعوت

 

تـــاج

 خوش آمدگویی درب ورودی

گیفت به مهمانها

دو مدل برگه یادگاری

کاور دستمال کاغذی

 

لیبل نوشابه

تزیین چاقو

ساعت لحظه تولد

تزیینات

 

پاکت پاپ کورن

میز پذیرایی

کیک کفشدوزکی

کادوهااااااااااااااااااااا

دوچرخه از طرف مامانی مینا و بابایی یونس

ماشین از طرف بابا بهروز و مامان نعیما

کلاه از طرف بابا بهروز و مامان نعیما

 

 

بازی فکری حلقه های رنگی از طرف بابا بهروز و مامان نعیما

کتاب داستانهای دوزبانه از طرف بابا بهروز و مامان نعیما

بن بن بن و تخته جادویی از طرف بابا بهروز و مامان نعیما

پتوی میکی موس از طرف مامانی مینا و بابایی یونس

بلوز بافت از طرف مامانی مینا و بابایی یونس

کامیون حامل کنترلی از طرف دایی نیما

قطار از طرف دایی علیرضا

کاپشن از طرف مامانی فرح و بابایی علی

 

کفش از طرف عمو حسن

بلوز شلوار از طرف عمو حسین

اردک از طرف عمو فرید(همکار بابا بهروز)

میز شام

الویه کفشدوزکی

ماکارونی

سالاد ماکارونی

سالاد توپی

سالاد کلم

سالاد کلم

سالاد سبزیجات رژیمی

علی و شب تولد


نفس در حال خوردنی ماکارونی


نفس در حال فوت کردن کیک


نفس در حال بریدن کیک

نفس و عشقولانه با بابا بهروز

خانواده سه نفره ما ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane Ali
16 دی 91 17:00
بذلبذبلذ
دریا
16 دی 91 20:43
عالی عالی علی کوچولو ببوس