علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

یکسالگی

1391/11/5 17:47
نویسنده : نعیما و بهروز
614 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

32.gif

122200104.gif

چند ماهی هست که در تدارک آماد کردن تزیینات تولد هستم و از همه استراحت و تفریحم میزنم تا همه چی رو آماده کنم ، چکار کنم ، آخه خیلی ذوق دارم 1189600751-580.gifکلی نقشه ها  کشیدم برای تولدت ، کلی برنامه ها دارم برای اولین تولد نفسم ، اولین تولد همه زندگیم ، آخه خیلیییییییی دوست دارم تو همه زندگیمی و دارم نهایت سعیمو می کنم تا بتونم یه تولد به یاد موندی برات بگیرم16.gif و وقتی که بزرگ شدی و عکسا و فیلماتو دیدی خودت کیف کنی و نگی پدر و مادرم اولین تولدم براشون مهم نبود

 

 

با اینکه نمی خواستیم کسی رو دعوت کنیم و فقط خانواده های خودمون بودن و از طرفی هم تولد تو مصادف شده بود با ماههای محرم و صفر(البته ما که بزن و برقص نداشتیم و تنها رقاصمون شاه دوماد بود) شده بود ولی بازم از هیچی برات کم نذاشتم همه تزیینات تولدت رو خودم طراحی کردم و پرینت گرفتم و همه رو برش زدم و کلی وقت برد و همه رو با عشق انجام دادم تا روز تولدت با دیدنشون لذت ببرم ، همه وقتم تو این ماه به خرید و انجام کارهای تولد تو گذشت ، برات پارچه گرفتم و دادم خیاط برات لباس دوخت و تزیینات روش (خالخالهای لباس و پاپوشت و خزهای لباست) همه رو خودم انجام دادم  و هر چی به تولد نزدیکتر میشدیم استرسم بیشتر میشد یاد روزهایی می افتادم که کارهای عروسیمون را پیگیری میکردم ولی خدا رو شکر همه چی به خوبی پیش رفت با توجه به اینکه 10 روزی هم درگیر رفت و آمد برای سفر مشهد بودیم ولی بازم مشکلی پیش نیومد و شب قبل تولد هم با کمک بابا بهروز خونه رو تزیین کردیم .(اینم بگم که بابا بهروز هم کلی تو این کارها نقش داشت و کلی هم همراهیم کرد و از بزرگنرین کارهای و کمکش هم این بود که از شما مراقبت می کرد تا من بتونم کارهامو انجام بدم)

35.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلو
17 دی 91 17:51
ای جووووووووووووونم چه کفشدوزک آقایی نازنینمتولدت مبارک گلم ایشآله زیر سایه ی مامان و بابا 120سالگیتو جشن بگیری علی جون
باريس
23 دی 91 22:07
أميد كه ساليان سال در كنار هم زندكي توام با موفقيت و بهروزي را داشته باشيد
شبنم
23 شهریور 92 18:21
سلام گلم.خدا گل پسرتو واست نگه داره.یه درخواست ازت داشتم.تزیین تولد خیلی خوشگل بود.میشه نمونه کاراتو بفرستی ایمیلم ازشون ایده بگیرم خودم درستشون کنم؟میشه؟؟؟