علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

کودکنامه علی کوچولو ، نفس مامان و بابا

9 ماه انتظار شیرین

1391/8/25 0:10
نویسنده : نعیما و بهروز
573 بازدید
اشتراک گذاری

اولين سونوگرافي كه تونستم به طور واضح ببينم كه يه ني ني خوشگل تو دلم دارم اول تير ماه بود كه حس خيلييييييييييييي قشنگ و دوست داشتني بود و دلم نمي خواست از رو تخت بلند شم چون بلند شدن از روي تخت مصادف با قطع ديدار منو اون ني ني خوشگله بود و مدام تو اين دوران تحت نظر دكتر بودم و با آزمايش و سونوگرافي هاي متعدد سلامتي شما رو تحت كنترل داشتم و خيالم راحت بود كه ماه به ماه كنترل مي شي و اگه خدايي نكرده ه ه مشكلي پيش بياد زودي مطلع ميشم .


چون دلم ميخواست بدون شك و ترديد از جنسيتت مطمئن بشم خيلي دير به سونوگرافي تعيين جنسيت رفتم و تو تاريخ 05/07/90 متوجه شديم كه فرشته اي كه خدا براي ما فرستاده طبق خواسته بابا يه پسر ناز و خوشكل و صحيح و سالم كه 27 هفته و 1 روزش بود با وزن 1080 گرم هستش و هر لحظه براي وجودش تو زندگيمون بايد هزاران مرتبه شكرگذار خداي مهربون باشيم .


واي خداي من وجودت برام شيرين تر از هر چيزي بود که حتی بخوام به دختر یا پسر بودنت فکر کنم و فقط و فقط برای صحیح و سالم بودنت دعا کردم و از خدا خواستمت تا تو رو تو وجودم به وجود بیاره تا عاشقانه و مادرانه بپرستمت ، بوي تنت قشنگتر از هر بويي و لمس وجودت ، وجود بهترين موجود روي زمين براي من بود كه طعم شيرين زندگي رو به من بخشيد .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)